Akademisyen Kimlik Bilgileri

Yayın Bilgileri

Yayınla ilgili ne danışmak istiyorsunuz:

Yayın sürecine girmemiş olan makalem için
Yayın sürecine girmiş olan makalem için
Yayın

*Zorunlu

Yayınınızı pdf olarak yükleyiniz.

DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK ARAŞTIRMA DESTEK OFİSİ TAAHHÜTNAMESİ

Başvuru Sahibi olarak, makalemi akademik değerlendirme ve danışmanlık desteği almak amacıyla Doğuş Üniversitesi Araştırma Destek Ofisi ile paylaştığımı, bu süreçte makalemin dil editörleri, uzman akademisyenler ve gerekli görülen üçüncü şahıslarla paylaşılabileceğini kabul ettiğimi, Ofis'in yalnızca öneri ve danışmanlık hizmeti sunduğunu, makalemin nihai düzenlemesi ve sorumluluğunun tamamen bana ait olduğunu, ayrıca akademik etik kurallarına riayet edeceğimi kabul ve taahhüt ederim.

DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK ARAŞTIRMA DESTEK OFİSİ TAAHHÜTNAMESİ'ni

Kısayollar

Exception occured while executing the controller. Check error logs for details.

Merak Ettikleriniz

  • Teknoloji Transfer Ofisi İleri Teknoloji Uygulama ve İnovasyon Merkezleri ile Araştırma Odaklı Bir Üniversitedir
  • Mezunları En Kolay İş Bulan Üniversiteler Arasında
  • Atölye, Laboratuvar ve Kuluçka Merkezi Altyapısı ile Öğrencilere Girişim Desteği
  • Öğrencilerimize İdari Alanlarda Asistan Öğrenci Olarak Çalışma İmkanı
Dudullu Yerleşkesi
  • Introdounce Projesi ile "PROJENİ GETİR BURSUNU KAP"
  • Erasmus+ Programı Kapsamında Dünyanın Farklı Ülkelerinde Öğrenim ve Staj Fırsatı
  • Mezunlara Özel %50 İndirim ile Yüksek Lisans ve Doktora İmkanı
  • Kulüpler, Sosyal Aktiviteler ve Spor Alanındaki Başarılar
  • Organize Sanayi İş Birliği ile Staj ve İş İmkanı
mezun-mektuplari

Mezun Mektupları

Tarih: 04 Haziran 2024

İç Mekân Tasarımı Proje Yarışması sonuçları açıklandı

Öğrencilerin iç mekân tasarım becerilerini geliştirmelerini ve mesleğe yönelik öngörü kazanmalarını sağlamayı amaçlayan İç Mekân Tasarımı Proje Yarışması sonuçlandı. İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu (İKMYO) ve Doğuş Üniversitesi Meslek Yüksekokulu İç Mekân Tasarımı Programı 2’nci sınıf öğrencisi genç yetenekleri bir araya getiren yarışmada, öğrenciler belirlenen ortak bir mekân ve konu doğrultusunda kendi tasarımlarını oluşturdu.

Ankara’nın Çubuk ilçesinde bulunan müstakil ve bahçe içinde bir yapının iç mekanını tasarlayan öğrenciler, proje kapsamında “home-office” tanımlamasına uygun iç mekan tasarımı geliştirdi.

“Deneyim kazandırmak için eşsiz bir fırsat”

Düzenlenen yarışmanın amacıyla ilgili İKMYO’dan yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

“Öğrencilerin iç mekân tasarım becerilerini geliştirmelerini ve mesleğe yönelik öngörü kazanmalarını sağlamayı amaçlayan yarışma ile öğrencilere tasarımın farklı yönlerini keşfetme ve tasarım sürecinin her aşamasını yönlendirme fırsatı sunarak iç mekân tasarımının karmaşıklığını anlamalarına yardımcı olmuştur. Yarışma sürecinde öğrenciler ilk olarak mevcut bir yapının iç mekanını ürettikleri bir senaryo ve konsept doğrultusunda tasarlamıştır. Ardından oluşturulan kurgunun mekânsal organizasyonunu fonksiyonel bir biçimde planlayarak görselleştirmiş ve yarışma tekniğine uygun olacak şekilde sunmuştur. Yarışma, öğrencilere deneyim kazandırmak ve iç mekân tasarımı alanındaki uzmanlık alanlarını geliştirmek için eşsiz bir fırsat sunmuştur.”

Her iki okulun iş birliğinde gerçekleştirilen yarışma süreci sonunda belirlenen 10 proje, Beykent Üniversitesi İç Mimarlık Bölümü öğretim üyelerinden kurulan bağımsız jüri tarafından değerlendirildi ve 3 adet proje ödüle layık görüldü.

Ödül Grubu:

Gaye AKTAŞ (Birincilik Ödülü - Doğuş MYO)

Ceren ŞENCAN (İkincilik Ödülü - Doğuş MYO)

Büşra EKER (Üçüncülük Ödülü - İzmir Kavram MYO)

Jüri Üyeleri:

Prof. Dr. Şen Yüksel

İstanbul Beykent Üniversitesi,

Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık (TR) Bölüm Başkanı

Dr. Öğr. Üyesi Ela Bozkurt

İstanbul Beykent Üniversitesi,

Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık (EN) Bölüm Başkanı

Dr. Öğr. Üyesi Gülşah Karyağdı

İstanbul Beykent Üniversitesi,

Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık (TR)

 
Exception occured while executing the controller. Check error logs for details.

Sayılarla Doğuş

11711 Öğrenci

35 Lisans Bölümü

36 Ön Lisans Programı

63 Öğrenci Kulübü

16956 Mezun

6 Araştırma‐Geliştirme Merkezi

530+ Akademik Personel

KVK açıklaması
x