Akademik Kadro

Prof. Dr.

Funda SAVAŞ GÜN

Sanat ve Tasarım Fakültesi / Görsel İletişim Tasarımı

Bölüm Başkanı

Akademik Unvanlar

Unvan Üniversite Bölüm Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
PROFESÖR MARMARA ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ 2016 2012
PROFESÖR DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ 2012 -
DOÇENT MARMARA ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ 2005 2006
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ MARMARA ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ 1996 2000
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MARMARA ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ 1992 1996
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MARMARA ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ 1988 1992

Yönetilen Tezler

Doktora Tezleri
Danışmanlık Türü Tez Adı Tarih Tez Durumu
Doktora Tüketim toplumu ve marka yönetimi: Kişi markası olarak Michael Jackson 2012 Tamamlandı
Doktora Reklamda görsel metafor kullanımı: Basın reklamı örneği 2012 Tamamlandı
Doktora Turizm reklamlarında stratejik duygu kullanımı ve marka algısı: Almanya ve Avustralya üzerinde deneysel bir çalışma 2011 Tamamlandı
Doktora Çoklu medya ortamında üreten tüketici reklamcılığı 2010 Tamamlandı
Doktora Kentsel markalaşma sürecinde reklamın rolü: 2010 İstanbul Kültür Başkenti Projesinin değerlendirilmesi 2010 Tamamlandı
Doktora Tüketicilere yönelik satış teşvikleri ve diş macunu üreticilerinin uyguladıkları satış teşviklerinin satın alma davranışlarına olan etkisi üzerine bir araştırma 2003 Tamamlandı
Doktora Yeni ekonomi'de elektronik ticaret ve internet reklamları 2001 Tamamlandı
Yüksek Lisans Tezleri
Danışmanlık Türü Tez Adı Tarih Tez Durumu
Yüksek Lisans Postmodern süreçte üreten tüketici kavramı, reklam ve tanıtım sürecine tüketicinin etkileşimli olarak dahil edilmesi 2012 Tamamlandı
Yüksek Lisans Tüketici toplumsallaşması ve reklamın rolü 2011 Tamamlandı
Yüksek Lisans İnteraktif reklamlarda tasarım esasları 2010 Tamamlandı
Yüksek Lisans Bütünleşik pazarlama iletişiminde ürün yerleştirme ve sinemada kullanımı 2010 Tamamlandı
Yüksek Lisans Estetik ürünler ve görsel retorik kuramları açısından dergi reklamlarının değerlendirilmesi 2009 Tamamlandı
Yüksek Lisans Etkileşimli reklam planlama ve yaratım süreci 2006 Tamamlandı
Yüksek Lisans Türkiye'de reklam müziğinin folklorik anlamda temsiliyeti 2005 Tamamlandı
Yüksek Lisans Sosyal reklamlar ve benetton örneği 2004 Tamamlandı
Yüksek Lisans Sektörel dergi reklamcılığı: Tekstil işletmelerinin 2000 yılında yaptıkları dergi reklemlarının hedef kitle uyumunun saptanması 2002 Tamamlandı
Yüksek Lisans 5 yıldızlı otel işletmelerinin dağıtım kanallarındaki aracılara yönelik satış teşviki çabaları ve kullandıkları elektronik reklam ortamlarının saptanması 2002 Tamamlandı
Yüksek Lisans Seçkin bayan kozmetik ürünlerine ilişkin müşteri tercihlerinin belirlenmesi ve işletmelerin tutundurma fonksiyonun tercih oluşturmada etkenliğinin saptanması 1999 Tamamlandı

Verdiği Dersler

Ders Adı Öğrenim Dönem Dil Saat
ÜRÜN PAZARLAMASI Lisans 2019-2020 Türkçe 3
REKLAM VE GÖRSEL ALGI Lisans 2019-2020 Türkçe 4
Reklam İletişimi Lisans 2019-2020 Türkçe 2
Pazarlama İletişimi ve Reklam Lisans 2019-2020 Türkçe 2
KİTLE İLETİŞİMİ VE İLETİŞİM TEORİLERİ Lisans 2019-2020 Türkçe 3
İLETİŞİM ETİĞİ Lisans 2019-2020 Türkçe 2
Görsel Dilin Anlatım Şekilleri Lisans 2019-2020 Türkçe 3
ÜRÜN PAZARLAMASI Lisans 2018-2019 Türkçe 3
REKLAM VE GÖRSEL ALGI Lisans 2018-2019 Türkçe 4
REKLAM VE GÖRSEL ALGI Lisans 2018-2019 Türkçe 4
Reklam İletişimi Lisans 2018-2019 Türkçe 2
Pazarlama İletişimi ve Reklam Lisans 2018-2019 Türkçe 2
KİTLE İLETİŞİMİ VE İLETİŞİM TEORİLERİ Lisans 2018-2019 Türkçe 3
İLETİŞİM ETİĞİ Lisans 2018-2019 Türkçe 2
Görsel Dilin Anlatım Şekilleri Lisans 2018-2019 Türkçe 3
Ürün pazarlaması Lisans 2017-2018 Türkçe 3
Reklam ve Görsel Algı Lisans 2017-2018 Türkçe 4
Reklam İletişimi Lisans 2017-2018 Türkçe 2
Proje Lisans 2017-2018 Türkçe 5
Pazarlama İletişimi ve Reklam Lisans 2017-2018 Türkçe 2
Kitle İletişimi ve İletişim Teorileri Lisans 2017-2018 Türkçe 3
İletişim Etiği Lisans 2017-2018 Türkçe 2
Bitirme Projesi Lisans 2017-2018 Türkçe 4
ÜRÜN PAZARLAMASI Lisans 2016-2017 Türkçe 3
REKLAM VE GÖRSEL ALGI Lisans 2016-2017 Türkçe 4
Reklam İletişimi Lisans 2016-2017 Türkçe 2
PROJE Lisans 2016-2017 Türkçe 5
Pazarlama İletişimi ve Reklam Lisans 2016-2017 Türkçe 2
KİTLE İLETİŞİMİ VE İLETİŞİM TEORİLERİ Lisans 2016-2017 Türkçe 3
İLETİŞİM ETİĞİ Lisans 2016-2017 Türkçe 2
BİTİRME PROJESİ Lisans 2016-2017 Türkçe 5
Reklam ve Görsel Algı Lisans 2015-2016 Türkçe 4
Reklam İletişimi Lisans 2015-2016 Türkçe 2
proje Lisans 2015-2016 Türkçe 5
Pazarlama iletişimi ve Reklam Lisans 2015-2016 Türkçe 2
Medya Planlama Önlisans 2015-2016 Türkçe 3
Marka İletişimi Yüksek Lisans 2015-2016 Türkçe 1
Kitle İletişimi ve İletişim Teorileri Lisans 2015-2016 Türkçe 3
İletişim Etiği Lisans 2015-2016 Türkçe 2
Görsel Dil ve Anlatım Şekilleri Lisans 2015-2016 Türkçe 3
ürün pazarlaması Lisans 2014-2015 Türkçe 3
Reklam ve Görsel Algı Lisans 2014-2015 Türkçe 4
Reklam İletişimi Lisans 2014-2015 Türkçe 2
proje Lisans 2014-2015 Türkçe 4
Pazarlama İletişimi ve Reklam Lisans 2014-2015 Türkçe 2
Medya Planlama Önlisans 2014-2015 Türkçe 3
KİTLE İLETİŞİMİ VE İLETİŞİM TEORİLERİ Lisans 2014-2015 Türkçe 3
İLETİŞİM ETİĞİ Lisans 2014-2015 Türkçe 2
Görsel Dilin Anlatım Şekilleri Lisans 2014-2015 Türkçe 3

Kitaplar

Tür Katkı Düzeyi Kitap Adı Kapsam Yayınevi Yıl
Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Reklam Ustaları 2 Ulusal Detay Yayıncılık 2017
Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Reklam Ustaları 2 Ulusal Detay Yayıncılık 2017
Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Yeni Medya’da Demokrasi Ulusal Literatürk 2013

Projeler

Adı Tür Kapsam Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
İç Mekan Düzenlenmesinin Algısal Anlamı ve Kurum Kimliği İlişkisi Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi ULUSAL 24.05.2018 -
İletişim Modeli Bağlamında İnsan- Mekan İlişkisi ve Semiyolojik Bir Değerlendirme: DOÜ Ataşehir Dudullu Kampüsü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi ULUSAL 17.08.2020 -
Tepe Tepe İstanbul Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi ULUSAL 14.04.2016 15.06.2018
Nasıl Yapıyoruz Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi ULUSAL 10.07.2018 -

İdari Görevler

Üniversite Bölüm Görev Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ Yönetim Kurulu Üyeliği 2014 2017
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ Fakülte Kurulu Üyeliği 2012
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ Bölüm Başkanı 2012
MARMARA ÜNİVERSİTESİ Yönetim Kurulu Üyeliği 2007 2010
MARMARA ÜNİVERSİTESİ Engelli Birim Sorumlusu 2006 2007
MARMARA ÜNİVERSİTESİ Yönetim Kurulu Üyeliği 2004 2007
MARMARA ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ Bölüm Başkan Yardımcısı 2004 2006
MARMARA ÜNİVERSİTESİ REKLAMCILIK VE TANITIM (DR) Program Başkanı 2000 2011
MARMARA ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ Program Başkanı 2000 2011
MARMARA ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ Anabilim Dalı Başkanı 2000 2011
MARMARA ÜNİVERSİTESİ Komisyon Üyeliği 1988 2005

Üniversite Dışı Deneyim

Deneyim Görev Kurum Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
Arama Konferansı Çalıştayı :: Ülke Markası Yönetimi ve Destinasyon Pazarlamasının İletişim Boyutunun Değerlendirilmesi Danışman T.C. Turizm ve Kültür Bakanlığı 2010 2010
2006 yılıTürkiyen’nin Tanıtımı Reklam Kampanyası Değerlendirme Ön Komite çalışmaları Üye T.C..Turizm ve Kültür Bakanlığı 2006 2006
Kent Mobilyaları ve Reklam Uygulamaları Danışman İstanbul Büyükşehir Belediyesi,Kentsel Tasarım Müdürlüğü 2006 2007
2001 yılı Türkiye’nin Tanıtımı: Reklam Kampanyası Değerlendirme Ön Komite Üyeliği Üye T.C. Turizm ve Kültür Bakanlığı 2000 2000