ic-sayfa-bannerd-6
Tarih: 07 Şubat 2022

Mekanik İşler, Bakım Onarım, inşaat işleri ve Mobilya Alımı İhalesi

DOGUS

MEKANİK İŞLER, BAKIM ONARIM, İNŞAAT İŞLERİ VE MOBİLYA ALIMI İHALE İLANI
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ

Mekanik Bakım Onarım, İnşaat İşleri ve Mobilya Alımı 31347 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Doğuş Üniversitesi İhale Yönetmeliği’nin 16. Maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir.

İhale No

2022/ 0019

1-İdarenin

a) Adresi

Doğuş Üniversitesi Dudullu OSB Mah.Nato yolu Cad. No:265/1 Dudullu Organize San. Sitesi Ümraniye /İSTANBUL

b) Telefon ve faks numarası 444 7997– 0216 339 80 36

c) Elektronik posta adresi

satinalma@dogus.edu.tr

ç) İhale Dokümanın görülebileceği web adresi

https://www.dogus.edu.tr/

2-İhale konusu hizmetin

a) İşin Niteliği, türü ve miktarı

Yapım işi ve Mal Alımı, Teknik Şartnamede belirtilen adetlerdeki işler,

b)Teslim yeri

Doğuş Üniversitesi, Dudullu Yerleşkesi; Dudullu OSB Mah.Nato yolu Cad .No:265/1 Dudullu Organize San. Sitesi Ümraniye /İSTANBUL
Çengelköy Yerleşkesi Bahçelievler Mah.Bosna Bulvarı No:140 Çengelköy/Üsküdar/İSTANBUL

c) Teslim Tarihi

Söz konusu malzemeler sözleşme imzalandıktan sonra 45 takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

3-İhalenin

a) Yapılacağı yer

Doğuş Üniversitesi Toplantı Salonu Dudullu OSB Mah.Nato yolu Cad. No:265/1 Dudullu Organize San. Sitesi Ümraniye /İSTANBUL

b) İhaleTarihi ve saati

16.02.2022- Çarşamba- Saat 11:00

c) İhale Usulü

Doğuş Üniversitesi İhale Yönetmeliği, Açık İhale 16.Madde

İhaleye Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler ile Yeterlilik Değerlendirmesinde Uygulanacak Kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri; 

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu ve teklif cetveli.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 

4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgelere idari şartnamede yer verilmiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin kriterler idari şartnamede belirtilmiştir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. 

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 

7.1 İhale katılım bedeli olarak, 250 TL (İkiyüzelli Türk Lirası) aşağıdaki hesaba ödenerek, ödeme dekontu paylaşıldığı takdirde ihale dokümanları mail ortamında gönderilecektir.  TEB Bankası Beylikdüzü E-5 Şubesi İban No: Teb Beylikdüzü E5 Şube TR63 0003 2000 0000 0068 1683 50 No’lu Hesaba Banka gişelerinden Firma İsmi ve Ödemeye ilişkin İhale Konusu yazılarak ödeme yapılmalıdır. İhale dokümanlarının satın alınması zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ Satınalma Müdürlüğü Dudullu kampüsü Dudullu OSB Mah.Nato yolu Cad .No:265/1 Dudullu Organize San. Sitesi Ümraniye /İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, Kısmi Teklif verilecektir.  
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda 3 ay süreli geçici teminat vereceklerdir. 
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür. 
12. Konsorsiyum, iş ortaklıkları ve adi şirket ortaklığı olarak ihaleye teklif verilemez. 
13. İsteklilerin sözleşmenin uygulanması sırasında ilgili mevzuat gereğince ödeyeceği her türlü vergi, resim, harç ve benzeri giderler ile ulaşım ve her türlü sigorta giderleri teklif verene aittir.
14. Diğer Hususlar:
İhale Yönetmeliği’nin 22. Maddesine göre öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Ekler:

İdari Şartname için tıklayınız
İnşaat İşleri Teknik Şartname için tıklayınız
Mobilya Alımı Teknik Şartname için tıklayınız
Havalandırma Teknik Şartname için tıklayınız
VRV Sistem Arıza Onarım Teknik Şartname için tıklayınız
İnşaat İşleri Sözleşme Tasarısı için tıklayınız
Mobilya Alımı Sözleşme Tasarısı için tıklayınız
Havalandırma Sözleşme Tasarısı için tıklayınız
VRV Sistem Arıza Onarım Sözleşme Tasarısı için tıklayınız
İhale Usul Değişikliği Kararı için tıklayınız

Standart Formlar: 
Banka Referans Mektubu için tıklayınız
Bilanço Bilgileri Tablosu için tıklayınız
Birim Fiyat Teklif Cetveli için tıklayınız
Birim Fiyat Teklif Mektubu için tıklayınız
Evrak Listesi için tıklayınız
Geçici Teminat Mektubu için tıklayınız
İş Deneyim Belgesi için tıklayınız
Kesin Teminat Mektubu için tıklayınız
Yasaklı Olmadığına Dair Taahhütname için tıklayınız