Tarih: 14 Kasım 2025
Sektörden Kampüse: Marka İletişimi Yönetimi Dersinde Yapay Zekâ Teknolojisi Konuşuldu
Doğuş Üniversitesi Meslek Yüksekokulu, sektör temsilcileri ile öğrencileri buluşturuyor.
Halkla İlişkiler Tanıtım Programı hocalarından Doç. Dr. İlknur Doğu Öztürk, Marka İletişim Yönetimi dersinde 13 Kasım 2025 Perşembe günü alanında deneyimli konukları ağırladı. Etkinliğe Meslek Yüksekokulu programları arasında iş birliği amacıyla İnşaat Teknolojileri Programı öğrencileri de davet edilmiştir.
Ders kapsamında Hisar İnşaat CEO’su Dr. Haydar Durusoy ile Tourmag Dergisi editörü ve Kadıköy Life Dergisi yazarı Dr. Figen Sabırcan sektör deneyimlerini, yapay zekâ teknolojisinin kullanımını örneklerle aktardı.
Figen Sabırcan, yapay zekâ teknolojisinin dergi sektöründe kullanılmasına değinirken metin yazmanın önemini ve bu teknolojiyi doğru şekilde kullanabilmenin detaylarını içeren bir sunum yaptı.
Haydar Durusoy ise Yaratıcı Sezgicilik başlıklı sunumu ile insan doğası ile yapay zekâ ilişkisini felsefi bir perspektiften ele alarak yaratıcılık konusunda paylaşımda bulundu.
Sabırcan ve Durusoy’a marka, yapay zekâ, dijitalleşme temalarında deneyimlerini paylaştıkları, öğrencilerimizin sektöre ilişkin güncel uygulamaları öğrenmelerine katkı sağladıkları için teşekkür ederiz.
-From the Industry to the Campus: Artificial Intelligence Technology Discussed in the Brand Communication Management Course
Doğuş University's Vocational School is bringing together industry representatives and students.
Assoc. Prof. Dr. İlknur Doğu Öztürk, a lecturer in the Public Relations Promotion Program, hosted experienced guests in the Brand Communication Management course on Thursday, November 13, 2025. Students from the Construction Technologies Program were also invited to the event to foster collaboration between Vocational School programs.
As part of the course, Hisar Construction CEO Dr. Haydar Durusoy and Tourmag Magazine editor and Kadıköy Life Magazine writer Dr. Figen Sabırcan shared their industry experiences and the use of artificial intelligence technology with examples.
Figen Sabırcan touched on the use of artificial intelligence technology in the magazine industry, delivered a presentation detailing the importance of copywriting and the details of how to use this technology effectively.
Haydar Durusoy, in his presentation titled "Creative Intuitionism," addressed the relationship between human nature and artificial intelligence from a philosophical perspective, sharing insights into creativity. We would like to thank Sabırcan and Durusoy for sharing their experiences on branding, artificial intelligence, and digitalization, and for helping our students learn about current industry practices.